08.09.2012

Johnny

Cum, bre, să mori aşa? Adică, mă înţelegi dumneata, pui capacul peste clape şi gata, crezi că s-a terminat? Ăştia de acum nu înţeleg nimic, oricum. Ei nu vin să te audă pe tine cântând, ăştia vin să se vadă pe ei, între ei. …
- Pot să vă fac o fotografie, maestre Johnny Răducanu?
- Bre, vorba asta mă scoate din sărite! Maestre… E aşa…  un fel de bătaie de joc.
- Nicidecum. E un semn de preţuire. De dragoste.
- Atunci zi-mi Johnny.
- Pot să vă fac o fotografie?
- Să mă vadă ăştia că am plâns?
- Pentru Nichita.
- Pune pe altu’ să ne facă poza, să ieşi şi tu în poză.
- Eu nu sunt important.
- Toţi suntem importanţi, bre. Asta nu înţelegem noi. Toţi suntem importanţi. ( sursa: moshemordechai.wordpress.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...