03.09.2012

La 15 ani de existenta AVON Romania a sarbatorit

Echipa AVON 2_tecuci.eu Povestea companiei de cosmetice Avon în România a început în septembrie 1997. Cei 15 ani de existenţă pe piaţa românească au fost serbaţi şi de echipa Avon Tecuci, duminică, între orele 16 şi 21, în Parcul de pe bulevardul Victoriei. N-au lipsit bineînţeles muzica, dansul şi buna dispoziţie asigurate de firma Music Light Profesional, invitata specială Mioara Velicu şi alţi invitaţi locali. După ce au ascultat hit-urile verii şi au văzut la lucru trupa locală de streetdance Fresh Crew, tecucenii au primit-o cu aplauze pe cunoscuta interpretă din Ireasca. "În trecut am cântat la multe nunţi fiind invitată la localul din parc... Niciodată n-am uitat de unde am plecat", a spus Mioara Velicu care a presărat recitalul cu povestiri hazlii aşa cum îi stă bine unui moldovean get-beget. Au putut fi ascultate melodii vechi care au consacrat-o dar şi melodii noi de pe albumul ”Ce-ar fi lumea fără cântec”. ”Muzica populară este actul de identitate al românilor”, a mai afirmat Mioara Velicu. Pe scenă a urcat şi tânăra interpretă de muzică populară din Tecuci,
Beatrice Ciolan. ”Şi eu când eram de vârsta ei am fost prezentată publicului de mari interpreţi şi acum am ajuns unde-am ajuns”. Music Light Profesional a continuat petrecerea, reprezentantele sexului frumos beneficiind pe parcursul evenimentului de sesiuni de machiaj şi tombole cu premii din partea Avon. Domnişoarele şi doamnele în veste roz au mai avut misiunea de înscrie noi reprezentanţi pentru a mări familia Avon. Echipa Avon Tecuci care a contribuit la organizarea evenimentului Coca Ionescu – area sales manager, Maria Musca – asistent manager, Irina Popa – junior manager, Dana Horovei – junior manager, coordonatori – Monica Nare, Eleonora Istrate, Maricica Curteanu, Dumitra Ciorata, Antoaneta Caraman, Veronica Decuseara, Alina Voinea.

Coca Ionescu în plina şsedinţa... foto
 
Că la soare mă pot uita dar la... AVON... ba!

Coca Ionescu, creierul actiunii de promovare AVON Tecuci

Te pune pe "pelicula" Marian Topriceanu... membrul echipei ProTecuci.ro

Mioara Velicu vecina nostra de la Ireasca.

Canta si ne incanta: Mioara Velicu

Mioara Velicu, emotia scenei

Ultimele detalii tehnice la evenimentul AVON

Maria Musca, Mioara Velicu si Coca Ionescu... ca la fotograf

Organizatori si artista la final

Viitorul client al echipei AVON Tecuci

Ore fierbinti in prezentari de produse

Echipa AVON Tecuci la 15 ani

Mie-mi plac pozele colorate... or fi gratis?

Cu atentia la maxim

Si acum, anuntam un castigator la tombola AVON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...