28.11.2010

Episodul3: Analiza postarii “O vrajeala ieftina”

  Deci, cum ai observat ca esti “atacat”?
” Simplu, la o cautare pe Google am gasit o frantura de articol. Am intrat pe site si am gasit urmatorul text:
Ce frumos este cand isi permite oricine sa se creada “jurnalist”. Scriem, scriem si iar scriem. Cine citeste? Ei, bine, toti cei care ajung sa citesaca asa-zise articole cum ar fi acest text de-a dreptul fabulos, nu poate sa nu rada:.....
La o prima vedere, fanii inraiti ai acestui CORIFEU al presei locale, NARCIS ZAHIU, pot sa creda ca tot ce afirma e veridic. Dar sa incepem cu cel mai important lucru. Data articolului. Articolul publicat pe RadioTecuci ( website) este postat in 11.nov.2010 iar cel de pe tecuci.eu in data de 03.nov.2010. Adica, cu o saptamana mai devreme. Excelent!! Data articolului nostru nu este schimbata. Am facut un printscreen chiar de pe articolul lor, la nevoie. A doua proba este ca pentru doritori, de maine dimineata avem confirmarea celor doi protagonisti ai articolului si anume, D-l Vasile Diaconu si Iulieta Groza care a realizat interviul. Avem si e-mail-ul Iulietei Groza catre redactor, cu aceeasi data 03.nov.2010. Comparati si DV cele doua articole la care ati fost trimisi si analizati pe indelete.” Curat murdar, coane Fănică! “.
...citeste intreg articolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...