24.11.2010

Episodul 2: Sau, cum poti sa-ti furi caciula

 In discutiile cu amicul, am hotarat sa va facem cunoscut, pentru a intelege mai bine care sunt datele ecuatiei. Deci, in cursul zilei de sambata pe internet a aparut un website nou care a fost inregistratsub titlul de www.paginidetecuci.net. “Acesta, a postat pana acum 8 articole, toate au ca si tinta articole din website-ul societatii Decibel srl. NU EXISTA NICI-O ALTA REFERIRE. Toate “paginile de Tecuci” sunt furnizate de tecuci.eu. Asta ne bucura ca suntem cititi, analizati si criticati.” a spus amicul meu intr-o convorbire de seara. Acesta a mai tinut sa precizeze: “Toate bune si la locul lor pana cand am fost acuzat ca <HOT DE BRAND-URI>, ceea ce insemna ca am furat atat marca DECIBEL cat si RADIOTECUCI. In acel moment am hotarat sa gasesc pe acuzator si daca este in proprietatea cuvintelor sale si poate raspunde pentru acesta afirmatie. Surpriza !!! Am gasit in spatele “usilor inchise” pe numitul Narcis Zahiu, str. Soarelui 6A, ce are buletin de Constanta, cod 900015, Tel. de contact +040.762742440. Excelent !!! Da, este una si acceasi persoana care prezinta la RadioTecuci. Un constantean pripasit prin Tecuci care ne imparte in buni si rai, frumosi si urati, destepti sau prosti… Doar pe internet. La RadioTecuci e “cetateanul model si un profesionist stralucit.” ...cireste intreg articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...