Pe langa o amenajare gandita sa reduca furtul din magazin, folosirea sistemelor de supraveghere uzuale, o alta forma de prevenire este folosirea tehnicilor de servire a clientului .
Iata cum:
Numarul de personal: programati un numar adecvat de angajati pe tura
Salutul: saluta fiecare client care intra in magazin. Lasa-l sa stie ca l-ai vazut si ca esti constient de prezenta lui in magazin.
Fii atent: fii disponibil pentru toti cumparatorii si nu lasa magazinul nesupravegheat. Nu lasa cumparatorii sa distraga atentia casierului in timp ce incaseaza alt cumparator
Controlul bagajelor: impune o procedura pentru bagajele cu care intra cumparatorul in magazin
“Mana de ajutor”: apropie-te de persoanele suspecte si intraba daca gaseste tot ce are nevoie. Mentioneaza-i ca esti in apropiere daca are nevoie de ajutor. Fa-i sa se simta observati.
Schimbul de eticheta: casierii trebuie sa verifice etichetele pentru a detecta eventualele schimbari ale preturilor. Verificati pretul daca ceva nu vi se pare in ordine.
Produse ascunse: cutiile de pantofi, cosuri cu capac, si orice alt produs usor de deschis trebuie inspectat de casier daca contine si alte produse.
“Galeria de rusine”: expune intr-un loc vizibil pozele hotilor prinsi. Fa-i sa stie ca sunt intr-un magazin cu personal vigilent.
Este ok sa indepartam hotii dar de ce sa-I punem pe fuga si pe cumparatori?
In articolul urmator va propun sa trecem in revista lucrurile ce ne enerveaza cel mai mult in magazine.
Iata cum:
Numarul de personal: programati un numar adecvat de angajati pe tura
Salutul: saluta fiecare client care intra in magazin. Lasa-l sa stie ca l-ai vazut si ca esti constient de prezenta lui in magazin.
Fii atent: fii disponibil pentru toti cumparatorii si nu lasa magazinul nesupravegheat. Nu lasa cumparatorii sa distraga atentia casierului in timp ce incaseaza alt cumparator
Controlul bagajelor: impune o procedura pentru bagajele cu care intra cumparatorul in magazin
“Mana de ajutor”: apropie-te de persoanele suspecte si intraba daca gaseste tot ce are nevoie. Mentioneaza-i ca esti in apropiere daca are nevoie de ajutor. Fa-i sa se simta observati.
Schimbul de eticheta: casierii trebuie sa verifice etichetele pentru a detecta eventualele schimbari ale preturilor. Verificati pretul daca ceva nu vi se pare in ordine.
Produse ascunse: cutiile de pantofi, cosuri cu capac, si orice alt produs usor de deschis trebuie inspectat de casier daca contine si alte produse.
“Galeria de rusine”: expune intr-un loc vizibil pozele hotilor prinsi. Fa-i sa stie ca sunt intr-un magazin cu personal vigilent.
Este ok sa indepartam hotii dar de ce sa-I punem pe fuga si pe cumparatori?
In articolul urmator va propun sa trecem in revista lucrurile ce ne enerveaza cel mai mult in magazine.
Sursa Hyper Line
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...