08.02.2010

Comenzile false, marea problemă a e-commerce-ului românesc

Pentru români, shoppingul online e încă la stadiul de experiment. Numărul celor care fac cumpărături în mod obişnuit în .ro este foarte mic comparativ cu vecinii din Europa de Vest. În plus, românii s-au dovedit clienţi needucaţi. Potrivit oficialilor din piaţa de vânzări online, cumpărătorii nehotărâţi sunt una dintre cele mai mari probleme. Aceştia comandă şi refuză apoi să primească coletul.
„Comenzile false au ajuns în 2009 la un nivel de 10% şi numai de Sărbători au însumat 15%”, a declarat pentru capital.ro Stoica Alexandru, managing partener al site-ului de cadouri GiftLand.ro.
Motivele pentru care clienţii se răzgândesc sunt multiple, însă operatorul magazinului online nu poate face nimic pentru a-i sancţiona. „Mare parte returnează pentru că s-au răzgândit, nu mai vor acel produs sau chiar nu mai au bani... continuarea

Autor: Simona Roşu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti adauga comentariul tau. Daca esti anonim , vrem sa te stim si noi. Poate o adresa de e-mail...